3 Şubat 2010 Çarşamba

CAN AKIN - NAOPLI - ITALYA

NAPOLİ, (İTALYA)

Campania Bölgesi, Herculaneum, Pompeii, Paestum ve Cuma antik yerleşim yerlerinde bulunan klasik antik dönem kalıntıları açısından sıradışı bir zenginliğe sahiptir; Roma İmparatorluk Dönemi Amfitiyatrolar, anıtsal giriş kapıları, zengin evleri, köprüler ve mezarlar açısından zengin ve dikkate değer bir ayrıcalık arz etmektedir.
En küçük yerleşimi bile görülmeye değer görkemli Amalfi kıyıları; Capri, Ischia ve Procida gibi inci güzelliğndeki Neopolaitan Körfez adaları. Sorrento, Vezüv Dağı, göz kamaştırıcı bahçeleri ile Caserta kenti Kraliyet Sarayı; Vezüv yanardağının yakıp yokettiği Herculaneum, Pompeii ve Paestum kent kalıntılarını burada görebilirsiniz

Araçların % 80 hasarlı olduğu... Trafik kazalarının en fazla olduğu... Silahlı mafyaların sokak ortasında cirit attığı... Çöplerin 2 yıldır toplanamadığı şehir...

Trafik polisi aynen şöyle dedi... "ben İstanbul geldiğimde çok şaşırdım... İnanın buraya 10 Türk trafik polisi gelsin anında trafik yoluna girer."
O anda trafik kazası olduğu anonsu üzerine olay mahalline gittiğimde iki sanık el kol hareketleri ile birbirine haklı olduklarını bağırarak anlatıyordu…
Polis gerekli dokümanları aldı. arabaya bindik başka kaza yerine giderken gülmeye başladım.. Neden güldün dediğinde… "bizde bunun tersi olurda" polis fırça atar sanıklar esas duruşta dinler.. diye cevap verdim..





























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder